Doktor besök nr 3

God kväller! 

Har varit en lång dag var tvungen att dra mig iväg till läkaren igen låg hela natten och kved av smärta i bröstet. Jag fick för mig att det var mitt hjärta, men det visade sig vara mag sår. Så nu har jag fått världens äckligaste medicin mot det och känner mig redan lite bättre faktiskt. Men ni anar inte hur äcklig den är spyr nästan varje gång jag ska ta den och jag måste ta den fyra gånger om dagen!! 

Iallafall som det ser ut nu så behöver jag nog inte åka hem till sverige om detta går över ger det ett sista försök nu. Nej nu ska jag in och duscha min K kommer hit inom en timme och ser förjävlig ut. 

Puss Puss mina hjärtan <3

Sitter på maries dator nu så bilder får ni klara er utan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0