En ny start

Hej! 


Med hjälp av min fina syster Emelie så har jag en ny blogg. Vill börja om. Den senaste tiden har jag varit med om ganska mycket, under sex veckors tid har jag varit sjuk och har inte haft en aning om vad det kan ha varit fram tills igår då jag var tvungen att åka in akut till sjukhuset här nere, där fick jag testa mina lungor vilket visade att jag andas in 100 % men jag andas bara ut 70 %. Så dom röntkade (stavning?) mina lungor ( vilket jag också gjorde när jag var i sverige men då hittade dom inget ). Det visade sig att mina luftrör hade dragit ihop sig så fick en del mediciner så nu hoppas jag på att jag ska bli bättre. 

Men tillbaka till varför jag skapade den här bloggen. Min förra blogg var  så opersonlig och jag visste inte ens vad jag skulle blogga om igentligen mer än mitt liv här nere självklart. Jag vill starta en blogg där jag kan vara personlig och börja om. Nu menar jag inte att jag ska skriva ut om mitt privatliv då vem som helst kan läsa. Utan mer att kunna skriva av mig om mina tankar och funderingar, för jag är en människa som älskar att skiva, jag är också en 19 årig tjej som varit med om mycket och lärt mig mycket men fortfarande är förrvirrad. 

Mitt val att flytta ner hit till Turkiet kan vara något av det smartaste och dummaste jag gjort i mitt liv. Jag ångrar det inte en sekund och just nu känner jag att jag verkligen inte vill tillbaka till sverige på ett bra tag. Jag hoppas jag slipper då det är en hel del problem här nere just nu. 

Jag kommer bli mycket mer aktiv på denna bloggen. Vi hörs snart igen / Louise fd http://exoticious.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Anna<3

Ååååhhhh gumman va go du e :) ska följa dig de vet du ;) puss och kram anna

2012-08-18 @ 23:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0