Jag hatar att vänta

Jag hatar att vänta, har inte gjort någonting idag. Inom 2 timmar kommer dom hit och besöker oss så vi kan få lite socialt liv också, haha. Har spenderat dom två senaste timmarna med att fixa iårdning mig sminkat mig nogrant för en gång skull (bara för jag skulle ha nåt att göra) och plattat och fixat till håret nu jävlar är jag snygg ;) 

Så vad gör man egentligen, väntar på en kille som jobbar hela dagarna fram tills klockan tolv på natten och den enda chansen jag har att umgås med honom är efter han slutat jobba eller gå till hans jobb men känner inte riktigt för att sitta i hans butik hela dagarna heller. Hinner prata och mysa fram till kanske klockan 3 - 4 på natten och sen sova. Haha om man kollar på det på det sättet så är mitt liv här nere ganska lamt. Men det är värt det till 100 % känner jag just nu. Men å andra sidan så är det ju inte det enda jag gör här nere (jo nu när jag är sjuk). Måste säga att jag hatar nu när jag är sjuk att bara ligga och vänta på att K ska sluta. 

Ni ska veta att när jag har slutat äta antibiotika och är frisk igen då jävlar ( får man svära i sin blogg, det får man va?) ska jag ut och supa, dansa och ha så himla kul ! Puss på er ! 


Har även på mig mina öronhängen som jag fick av min otroligt fina mormor :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0