Lördag

Hej! 

Jag har inte sovit någonting inatt knappt på grund av feber. Har verkligen legat och kokat satte till och med på full aircondition på 17 grader men det hjälpte inte. Nu känner jag mig något piggare men fortfarande hängig. 

Så ska bara vila nu fram tills ikväll/natt då K kommer hit med sin kompis. Jag har inte träffat K sen i onsdags så ska bli skönt att träffa han igen. 

Annars är allt som vanligt här nere. Drama överallt, haha. Händer det något skoj i sverige då? BTW jag lovar att om ni kommenterar mer så uppdaterar jag med. Så ett inlägg för varje kommentar ska vi köra på de ;) Spelar ingen roll om du har blogg eller inte :)


Föresten jag har skaffat instagram  @Louiseelinorfrenning så följ mig där :)
 
Haha jag saknar våra tyska grannar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

En kommentar :) e de osman som orsakar drama nu igen?? Puss och kram

Svar: Ja bland annat :P puss och kram
bymyrules.blogg.se

2012-08-25 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0