sömn problem

Goddag! 

Vaknade vid 13.00 idag typ. Jag kunde verkligen inte sova inatt. Jag och Marie låg och tog en massa fula kort på varandra och skrattade åt allt i flera timmar, stackars Emin som försökte sova i rummet bredvid. Marie fick också agera min K inatt och hålla om mig så jag kunde sova, haha. 

Innan vi flyttade hit så bodde jag mest hos Marie och båda sov i hennes säng och varje natt så vaknade jag till av att Marie i sömnen höll om mig och när jag puttade bort henne så kom hon tillbaka. Jag hatade verkligen att hon låg så nära mig så blev nästan arg på henne varje natt, men tillslut så blev det en vana och när hon sen flyttade hem till sin vän en månad innan vi tog vårat pick och pack hit och jag sov själv i min säng hos pappa så blev det så tomt men jag blev van vid att sova själv igen. Sen kom K in i mitt liv och förstör så jag har svårt att sova själv igen! Haha. 

Fick reda på idag att två svenska tjejer som vi träffade här i Maj är här nere och hade frågat efter oss på the queen så vi får väl ta och leta upp dom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0