Mys med min pojk

Hej hjärtan! 

Har spenderat mina vakna timmar idag med att plugga. Dock vaknade jag vid klockan 14.00 kanske på grund av att jag sov så himla dåligt inatt. Jag hade världens mysigaste kväll igår med min pojk, han kom hit vid halv 1 typ och var as hungrig så sa han du måste äta för du har blivit mindre och det är inte bra när du är sjuk. Så han lagade mat till mig och han sötnosen. Det var första gången igår som vi åt tillsammans haha och vi pratade om allt och det kändes så himla bra. Så sa han att imorgon är det min tur att laga mat till honom. Så ja får väl göra det :P 


 

Jag vågar inte lägga upp bilden på när han lagar mat här då kommer han döda mig ikväll :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0