Sjuk dröm

Godmorgon igen säger jag då. 
Drömde den sjukaste drömmen, jag snodde min mormors motorcykel som hon tydligen hade och körde runt här i side som en galning sen helt plötsligt var jag med K och Marie på liseberg och skulle åka en karusell som var ny men vi han inte åka nåt för K ville hem och sova när vi sen var hemma hos han så var min lillebror där också jag fattar ingenting ni hör ju! 

Tillbaka till the reality. Det känns verkligen inte som att jag har sovit någonting inatt. Jag är så himla trött på att ligga hemma och inte göra nånting knappt mer än att kolla på en massor med O.C avsnitt. Men jag får stå ut tills jag blir frisk gäller att ta hand om mig själv nu det är dyrt med vård i detta land. Jag har typ blivit vit igen också och snart är sommaren slut här nere känns det som. Men jag längtar till vintern, den turkiska vintern inte den svenska (haha). Då har turkarna mer tid för oss, man slipper svettas så himla mycket bara man går utanför dörren och det bästa av allt jag får använda skinnjacka! 

Förutom mina förhoppningar om att vintern ska komma snabbt så är jag grymt hungrig och det enda som finns i kylskåpet är en halv Lahmacun sen igår, Njae tror jag hoppar det och väntar tills Marie kommer hem hon är ju trotts allt och handlar den söta lilla Marie vet inte vad jag skulle göra utan henne nu när jag är sjuk. 

Jag tänker avsluta det här inlägget med ett tips till alla er som tänker dejta en turk i turkiet. Som en vis vän sa till mig: Dejta aldrig någon här nere som jobbar med alkohol. Det är ju himla tur att K jobbar i en klädbutik ;)
 
See yaa !
 

Om ca en månad kommer min lilla Emma tillbaka "hem" Då ska vi gå till Bungalown och kolla på turkiskt dubbade spartacus och skratta åt pojkarna gå våran walk of shame stanna och äta frukost på vårat frukost ställe och sen gå mot stranden med varsin mangnum i handen och stanna på Alremu beach och bada och sola och snacka massor med skit :D Gud vad jag saknar dig gumman och denna gången ska du vara här i 3 veckor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0