Söndags kväll

Skrev precis ett väldigt deprimerande inlägg vilket jag ångrade ganska fort då jag tog bort det. Jag Har det ganska tråkigt nu när jag inte kan göra så mycket. Haha. Från att ha varit ute och festat och pratat med folk varje kväll till att bli sjuk och inte kunna göra någonting är så himla tråkigt dudes! 

Men, men what to do? Ikväll kommer nog Emin hit. Jag börjar misstänka att grannarna inte är så förtjusta i att vi alltid har besök hemma, men både jag och Marie älskar att ha besök och Emin är våran älskade vän så han är alltid välkommen. Jag saknar K, jag hatar att han jobbar så himla länge gud vad jag längtar tills November!


Jag saknar denna lägenheten ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0