Tequila

Goddag! 

Jag har sån himla huvudvärk. Blev lite annorlunda igår än vad jag planerade. K ringde mig klockan 2 på natten och frågade om jag gillar Tequila jag svarade ja. Sen vid halv 3 kom han dit med en tequila flaska och hans kompis var med också. Så vi shottade en jävla massa. Både jag och K blev ganska onyktra, haha. Tillslut snurrade mitt huvude så mycket så jag gick in och la mig i min säng och K kom direkt efter och båda två deckade ganska fort. 

Imorse vaknade båda till vid klockan 7 av att det var så himla kallt, så han la sig och höll om mig och sa väck mig klockan 9 okej? varpå jag svarde ehh okej. Ofta jag vaknar klockan 9 just liksom. Men han lyckades komma upp av sig själv och jag hatar när han går som vanligt på morgonen blir så tomt och ensamt. Jag somnade iallafall om och vaknade klockan 14.00 sen har jag pratat med min fina syster på viber och nästan börjat gråta när hon berättade att min lillebror brukar säga: I love u, Louise sa så. Jag har kämpat med att lära honom säga det så länge och nu när jag inte är i Sverige så har han lärt sig och han vet att det är jag som lärt honom det. min lille plutt!! 

Nu väntar jag på att Marie ska komma hem så vi kan beställa hem en pizza. Men som vanligt säger hon att hon ska vara borta 30 minuter som kommer hon alltid 3 timmar senare. Hon är som turkarna :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0