Idag ...

... Känner jag mig trött och seg på grund av för lite sömn, vi måste verkligen flytta nu dom här sängarna dödar mig till och med skönare att sova ute i den extremt hårda soffan eller på golvet!
 
... Älskar jag min familj som jag saknar sjukt mycket!
 
... Hatar jag allt skitsnack som aldrig tar slut!

... Behöver jag chips, choklad, kakor och en massa coca cola!

... Saknar jag K mer än aldrig förr du får han sluta jobba och komma hit!

... irriterar jag mig på uppdateringar på facebook av någon konstig anledning!
 
... läser jag engelska B boken
 
... ser jag på en massa filmer

... lyssnar jag på James Morrison-this boy
 
... Äter jag mackor
 
... Kommer jag bara ta det lugnt 


RIP mina svarta rayban brillor :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0